ASSISTENTIEWONINGEN “DE STEIGER”

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is Logo-De-Steiger.jpg

In alle vrijheid, veiligheid en comfort zo lang mogelijk thuis in de vertrouwde omgeving blijven wonen,
ook bij een toenemende zorgbehoefte, dat willen we allemaal.
Dat kan in een erkende assistentiewoning, dankzij de aangepaste zorg op maat van elke bewoner.
Daarvoor staat de ervaren en betrouwbare beheersinstantie woonzorgcentrum Mariahuis garant.
Een gevestigde lokale waarde met jarenlange expertise.



Voordelen van erkende assistentiewoningen:

De woonassistent is het aanspreekpunt en de vertrouwenspersoon van de bewoners, steeds telefonisch bereikbaar en regelmatig aanwezig in het gebouw, een hulp bij administratieve en technische vragen, regelt thuisverpleging, poets – en strijkhulp, pedicure, etc.

Zorgtraject op maat, de woonassistent spreekt regelmatig met elke bewoner en bekijkt wanneer er aangepaste zorg nodig is.

Crisiszorg met 24u/24 permanentie via noodalarmsysteem.

Overbruggingszorg na een crisissituatie, regeling van kortverblijf of tijdelijke extra zorgen aan huis.

Gebruikersraad met de beheersinstantie en de bewoners die regelmatig samenkomt.


We werken nog niet met een wachtlijst, wel met een geïnteresseerdenlijst.
Wie dus interesse heeft in dit project kan zich aanmelden
en wordt dan verder geïnformeerd over de evolutie van het project.

De totale dagprijs van een assistentiewoning ligt nu nog niet vast.
De eerste modelflat zal in het voorjaar 2020 klaar zijn.
Senioren die graag op deze geïnteresseerdenlijst willen staan, nemen hiervoor contact op met
stafmedewerker Van Hoecke Katy: 09 389 20 05 of katy.van.hoecke@sitemariahuis.be

Via dit formulier kan je ons alvast contacteren.


Meer info op www.residentiedesteiger.be

Reacties zijn gesloten.